Monday, 15 August 2011

Indoor barbecues = Bad idea

So last night me and my friends kinda had a house warming party in my new house. We were going to go to the beach and have a barbecue but we couldn't be arsed in the end and thought it'd be a great idea to have a barbecue on the window sill.. We were all drunk and totally forgot about the sausages all the time. The room was full of smoke the whole night, we cooked 22 sausages and only 3 were edible. Oh and the smoke alarm went off like 3 times.. We could hardly see each other in the end. Anyways it was a good night all in all. But If you ever think of having a barbecue in a room..indoors.. then don't.

In other news, I bought Halo: Reach back so I now have all the Halo's. Me and me friend are going to have a Halothon. Halo: Reach through to Halo: ODST. Bring it Covenant and flood..

17 comments:

  1. Haha, sounds like a fun night.

    ReplyDelete
  2. Haha yeh, not unless you enjoy suffocating or burning your house down.

    ReplyDelete
  3. That sounds like something I hope you won't be repeating. :P

    ReplyDelete
  4. lol, at least u got to eat a few

    ReplyDelete
  5. i bet it smelled like smoked sausages for awhile

    ReplyDelete
  6. Yeah, indoor bbq doesn't seem quite right to me either... Well I'm glad you had a lot of fun :D

    ReplyDelete
  7. Thanks for the heads up about the BBQ!

    ReplyDelete
  8. indoor bbq sounds all good to me!

    ReplyDelete
  9. hahaha wtf man, it was obviously a bad idea. Your whole house must stink now. I hope you like smoked sausages smell.

    ReplyDelete
  10. Lol nice story, hey 3 out of 22 aint too bad when your drunk.

    ReplyDelete
  11. Should play all the Halo games in chronological order. I did that once and it was interesting. as for the indoor bbq yeah theres a reason why they tend to keep them outdoors haha XD

    ReplyDelete
  12. Hah yeah I coulda told you that. Maybe a more general tip would be don't try to barbecue while on the sauce. I've burnt many a thing due to inattention. Mr.Noodles at 3 am... come back an hour later to a dry pot with the stove element spiral burnt into it. doh

    ReplyDelete
  13. Haha. That was a very dangerous house warming party literally. Well at least I got some useful tips. Careful next time. buy aion accounts

    ReplyDelete